Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Promoting ethical consump… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Promoting ethical consumption: The construction of smartphone apps as 'ethical' choice prescribers

Kapitel i bok
Författare Lena Hansson
Publicerad i Digitalizing Consumption: How Devices Shape Consumer Culture
Sidor 103-121
ISBN 9781317299356
Förlag Routledge
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen
Centre for Retailing
Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK)
Sidor 103-121
Språk en
Länkar doi.org/10.4324/9781315647883
Ämnesord Ethical consumption, market devices, scripting, qualification
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?