Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The role of collective te… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The role of collective teacher efficacy and the disciplinary school climate in student mathematics achievement

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Anna Toropova
Stefan Johansson
Eva Myrberg
Monica Rosén
Publicerad i Paper presented at ECER 2017, 22-25 August, 2017, Copenhagen
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Språk en
Ämneskategorier Utbildningsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?