Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Swedish teachers’ underst… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Swedish teachers’ understanding of emerging conflicts in their classroom

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Ilse Hakvoort
Kristoffer Larsson
Agneta Lundström
Publicerad i NERA 45th Congress, 23-25 March 2017, Copenhagen, Danmark
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Institutionen för didaktik och pedagogisk profession
Språk en
Ämnesord Emerging conflicts, teachers' understanding, phenomenographic
Ämneskategorier Pedagogiskt arbete
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?