Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Conceptualising Epistemol… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Conceptualising Epistemological Barriers to the Synthesis of Educational Research: A Challenge to Science and Technology Studies

Kapitel i bok
Författare Ingemar Bohlin
Publicerad i Att ta utbildningens komplexitet på allvar: En vänbok till Eva Forsberg / Maja Elmgren, Maria Folke-Fichtelius, Stina Hallsén, Henrik Román och Wieland Wermke (red.)
Sidor 34-50
ISBN 9789155494759
ISSN 0347-1314
Förlag Acta Universitatis Upsaliensis
Förlagsort Uppsala
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Institutionen för filosofi, lingvistik och vetenskapsteori
Sidor 34-50
Språk en
Länkar urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu...
Ämneskategorier Övrig annan humaniora, Utbildningsvetenskap, Sociologi (exklusive socialt arbete, socialpsykologi och socialantropologi)
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?