Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Strategic pricing: The re… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Strategic pricing: The relationship between strategy, price models and product cost

Kapitel i bok
Författare Christian Ax
Mathias Cöster
Einar Iveroth
Publicerad i Strategic management control - With a focus on dialogue, (eds.) Nilsson, Fredrik; Petri, Carl-Johan; Westelius, Alf
Sidor 131-161
ISBN 978-91-44-11442-2
Förlag Studentlitteratur
Förlagsort Lund
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen, Redovisning
Sidor 131-161
Språk en
Ämneskategorier Företagsekonomi, Ekonomi och näringsliv
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?