Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Packaging Gender and Gend… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Packaging Gender and Gendering Packages: Marketing Artifacts at Work

Paper i proceeding
Författare Magdalena Petersson McIntyre
Christian Fuentes
Lena Hansson
Publicerad i 13th Conference on Gender, Marketing, and Consumer Behavior. 4-6 July, 2016. ESCP Europe, Paris, France.
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen
Centre for Retailing
Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK)
Språk en
Ämnesord Gender, marketing, packages, ANT and performativity
Ämneskategorier Tvärvetenskapliga studier, Genusstudier
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?