Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Looking behind scores – T… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Looking behind scores – The case of high-stakes oral language performance assessment

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Linda Borger
Publicerad i ECER 2016 "Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers". University College Dublin from 22-26 August, 2016.
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Språk en
Ämneskategorier Engelska språket, Utbildningsvetenskap, Pedagogik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?