Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Att sälja hållbara produk… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Att sälja hållbara produkter: Detaljhandelsföretagens strategier för att skapa mening och värde för kunderna

Rapport
Författare Cecilia Fredriksson
Christian Fuentes
Förlag HUR forskningsrapport: 2014: 3
Förlagsort Stockholm
Publiceringsår 2014
Publicerad vid
Språk sv
Ämnesord Sustainability, retail, consumption, CSR, stores
Ämneskategorier Ekonomi och näringsliv, Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?