Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The application of improv… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The application of improved, structured and interactive group learning methods in diagnostic radiology

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Jonas Ivarsson
Hans Rystedt
Sara Asplund
Åse (Allansdotter) Johnsson
Magnus Båth
Publicerad i Radiation Protection Dosimetry
Volym 169
Nummer/häfte 1-4
Sidor 416-421
ISSN 0144-8420
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Institutionen för kliniska vetenskaper, Avdelningen för radiofysik
Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Institutionen för kliniska vetenskaper, Avdelningen för radiologi
Sidor 416-421
Språk en
Länkar dx.doi.org/10.1093/rpd/ncv497
https://gup.ub.gu.se/file/206803
Ämneskategorier Diagnostisk radiologi, Lärande

Sammanfattning

This study provides an example on how it is possible to design environments in a diagnostic radiology department that could meet learning demands implied by the introduction of new imaging technologies. The innovative aspect of the design does not result from the implementation of any specific tool for learning. Instead, advancement is achieved by a novel set-up of existing technologies and an interactive format that allows for focussed discussions between learners with different levels of expertise. Consequently, the study points to what is seen as the underexplored possibilities of tailoring basic and specialist training that meet the new demands given by leading-edge technologies.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?