Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The Business of Gamificat… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The Business of Gamification: A Critical Analysis. Routledge Advances in Management and Business Studies

Samlingsverk
Författare Mikolaj Dymek
Peter Zackariasson
ISBN 978-1138824164
Förlag Routledge
Förlagsort London & New York
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Språk en
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?