Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Marketing and promotion o… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Marketing and promotion of branded food items by adolescent Instagram users

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Christopher Holmberg
John Chaplin
Thomas Hillman
Christina Berg
Publicerad i Presented at the 11th Nordic Nutrition Conference (NNC 2016) in Gothenburg, Sweden. Abstract published in Food & Nutrition Research
Volym 60
Nummer/häfte 31961
Sidor p409
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Institutionen för kliniska vetenskaper, Avdelningen för pediatrik
Institutionen för kost- och idrottsvetenskap
Sidor p409
Språk en
Länkar dx.doi.org/10.3402/fnr.v60.31961
Ämneskategorier Annan medicin och hälsovetenskap, Hälsovetenskaper
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?