Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Consequences of different… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Consequences of differentiated policies and teaching practices in the Swedish school system. Invited keynote speech at the 2nd Panhellenic congress in psychology. University of Cyprus: Marsh, 2016

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Joanna Giota
Publicerad i The 2nd Panhellenic congress in psychology, University of Cyprus
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Språk en
Ämneskategorier Utbildningsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?