Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

When practice precedes th… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

When practice precedes theory - A mixed methods evaluation of students' learning experience in an undergraduate study program in nursing

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Kristin Falk
Hanna Falk
Eva Jakobsson Ung
Publicerad i Nurse Education in Practice
Volym 16
Nummer/häfte 1
Sidor 14–19
ISSN 1471-5953
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Institutionen för neurovetenskap och fysiologi
Institutionen för vårdvetenskap och hälsa
Sidor 14–19
Språk en
Länkar dx.doi.org/10.1016/j.nepr.2015.05.0...
Ämnesord Nursing education; Learning approach; Self-directed learning; Student-centered learning; Mixed method; Theory and practice gap
Ämneskategorier Vårdpedagogik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?