Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

News consumption in an ag… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

News consumption in an age of mobile media: Patterns, people, place, and participation

Forskningsöversiktsartikel
Författare Oscar Westlund
Publicerad i Mobile Media & Communication
Volym 3
Nummer/häfte 2
Sidor 151-159
ISSN 2050-1579
Publiceringsår 2015
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Sidor 151-159
Språk en
Länkar mmc.sagepub.com/content/3/2/151
Ämnesord Journalism, mobile media, mobile news, cross-media, digital journalism
Ämneskategorier Ekonomi och näringsliv, Medie- och kommunikationsvetenskap

Sammanfattning

Guest editorial for special section on news consumption in an age of mobile media.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?