Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The effect of number of r… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The effect of number of repetitions on listener transcriptions in assessment of speech intelligibility in children.

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Tove B Lagerberg
Lena Hartelius
Jakob Åsberg Johnels
Christina Persson
Publicerad i International journal of language and communication disorders
Volym 50
Nummer/häfte 4
Sidor 476-487
ISSN 1368-2822
Publiceringsår 2015
Publicerad vid Institutionen för neurovetenskap och fysiologi
Institutionen för neurovetenskap och fysiologi, sektionen för klinisk neurovetenskap och rehabilitering
Sidor 476-487
Språk en
Länkar dx.doi.org/10.1111/1460-6984.12149
Ämneskategorier Logopedi och foniatrik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?