Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Skrivundervisning bör ha … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Skrivundervisning bör ha tydliga mål. TOKIS: En skrivpedagogisk modell för textaktiviteter och textsamtal i skolan

Kapitel i bok
Författare Per Ledin
Per Holmberg
Karolina Wirdenäs
Daroon Yassin
Publicerad i Resultatdialog 2013. Vetenskapsrådets rapportserie 4:2013
Sidor S. 89-101
ISBN 978-91-7307-232-8
Förlag Vetenskapsrådet
Förlagsort Stockholm
Publiceringsår 2013
Publicerad vid Institutionen för svenska språket
Sidor S. 89-101
Språk sv
Länkar www.cm.se/webbshop_vr/pdfer/2013_04...
Ämnesord didaktik, skrivpedagogik, svenskdidaktik, skrivforskning
Ämneskategorier Språk och litteratur, Svenska språket
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?