Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The role of the customer … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The role of the customer – from sales to co-production

Kapitel i bok
Författare Peter Zackariasson
Timothy L. Wilson
Publicerad i in S. Hotho & N. McGregor eds. Changing the Rules of the Game
ISBN 9780230303539
Förlag Palgrave
Förlagsort London
Publiceringsår 2013
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Språk en
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?