Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Business logics in Cultur… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Business logics in Cultural Industries: The case of the Video Game Industry

Paper i proceeding
Författare Ulf Sandqvist
Peter Zackariasson
Publicerad i 22nd Nordic Academy of Management Conference, Reykjavik 21-23 August
Publiceringsår 2013
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Språk en
Länkar www.academia.edu/4263314/Business_L...
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?