Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Sales Channel as a Strate… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Sales Channel as a Strategic Choice - SME Managers Seeking Profitability

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Lejla Karamehmedovic
Krister Bredmar
Publicerad i International Business Research
Volym 6
Nummer/häfte 7
ISSN 1913-9004
Publiceringsår 2013
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen, Redovisning
Språk en
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?