Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Justifications of communi… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Justifications of communication in an inconsistent world. An analysis of corporate communication in Swedish governmental agencies

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Magnus Fredriksson
Josef Pallas
Publicerad i Paper presented at the 4th European Communication Conference, Istanbul
Publiceringsår 2012
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Språk en
Ämnesord Strategic communication, justifications, governmental agencies, branding
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap, Studier av offentlig förvaltning
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?