Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The New Business Logics o… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The New Business Logics of Video Games: From product focus to service focus

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Peter Zackariasson
Publicerad i International Journal of Business and Social Science
Volym 3
Nummer/häfte 18
ISSN 2219-1933
Publiceringsår 2012
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Språk en
Ämneskategorier Företagsekonomi, Ekonomi och näringsliv
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?