Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Managing New(s) Conversat… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Managing New(s) Conversations: The Role of Social Media in News Provision and Participation

Kapitel i bok
Författare Oscar Westlund
François Nel
Publicerad i Handbook of Social Media Management
Förlag Springer Science+Media Business
Förlagsort Dordrecht, Nederländerna
Publiceringsår 2012
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Språk en
Ämnesord Sociala medier, media, management, journalistik, tidningar, Internet
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?