Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Cross-media News Consumpt… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Cross-media News Consumption: The role of Print, Online and Mobile among Generations

Paper i proceeding
Författare Oscar Westlund
Mathias A. Färdigh
Publicerad i Paper to be presented at the 10th World Media Economics and Management Conference, Thessaloniki, Greece, May 23-27, 2012.
Publiceringsår 2012
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Språk en
Ämnesord Cross-meda, news, journalism, displacement, complementary
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?