Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Providing, promoting and … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Providing, promoting and co-opting - - corporate media work in a mediatized society

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Josef Pallas
Magnus Fredriksson
Publicerad i Journal of Communication Management
Volym 15
Nummer/häfte 2
ISSN 1363-254X
Publiceringsår 2011
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Språk en
Ämnesord Mediatization, media relations, public relations, corporate communications
Ämneskategorier Företagsekonomi, Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?