Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

A relational, indirect, m… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

A relational, indirect, meso-level approach to CSCL design in the next decade

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Chris Jones
Lone Dirckinck-Holmfeld
Berner Lindström
Publicerad i International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning
Volym 1
Nummer/häfte 1
Sidor 35-56
Publiceringsår 2006
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Lärande och undervisning
Sidor 35-56
Språk en
Ämnesord Networked learning
Ämneskategorier Pedagogik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?