Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Corporations, brands and … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Corporations, brands and responsibility in a reflexive modernity. An analysis of public corporations and the structural conditions for their choice of integrating different categories of responsibilities in their brands.

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Magnus Fredriksson
Publicerad i 19:e nordiska konferensen för medie- och kommunikationsforskning, 13-15 augusti 2009
Publiceringsår 2009
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Språk en
Ämnesord brand, corporate communications, public relations, business ethics, reflexive modernity, Ulrich Beck
Ämneskategorier Företagsekonomi, Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?