Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Mediebilden av Swedbank o… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Mediebilden av Swedbank och Sparbankerna i finanskrisens kölvatten. En analys av innehållet i Affärsvärlden, Aftonbladet, Dagens Industri, Dagens Nyheter, Hallands Nyheter och Piteå-Tidningen hösten 2008

Övrigt
Författare Magnus Fredriksson
Björn Danielsson
Publiceringsår 2009
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Språk sv
Ämnesord ekonomijournalistik, swedbank, finanskris
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?