Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Instructed and accomplish… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Instructed and accomplished visibilities: The relevance of ethnomethodology for the study of educational practices

Paper i proceeding
Författare Gustav Lymer
Oskar Lindwall
Jonas Ivarsson
Publicerad i The 82nd Annual Meeting of the Japan Sociological Society
Publiceringsår 2009
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Lärande och undervisning
Språk en
Ämneskategorier Pedagogik, Sociologi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?