Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The Nordic Media Market 2… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The Nordic Media Market 2009. Media Companies and Business Activities

Samlingsverk
Författare Eva Harrie
Förlag Nordicom, University of Gothenburg
Förlagsort Göteborg
Publiceringsår 2009
Publicerad vid Nordicom (-2012)
Språk en
Länkar www.nordicom.gu.se/?portal=publ&mai...
Ämnesord Media Statistics, Media Companies, Business Activities, Nordic Countries
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap

Sammanfattning

The Nordic Media Market 2009 offers information and analysis on the largest media companies operating in the Nordic region, where they are active, and in what branches of the media sector. The company data are accompanied by statistics for newspapers, magazines, radio, tv and internet, with respect to structure, ownership, penetration/reach and consumption. Data on the largest European and international corporations are also included. Moreover, the publication includes commentary and analysis on four media markets – newspapers, consumer magazines, radio and television – with regard to important features of, and changes in the media structure and structure of media ownership.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?