Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Pressen, reklamen och kon… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Pressen, reklamen och konkurrensen 1935-1978

Bok
Författare Sverker Jonsson
ISBN 91-85196-24-X
Publiceringsår 1982
Publicerad vid Ekonomisk-historiska institutionen
Språk sv
Ämnesord Publicistik, Tidningshistoria, Sverige, Reklam, Public relations
Ämneskategorier Ekonomi och näringsliv, Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?