Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Exploring the Concept of … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Exploring the Concept of High and Low Context Cultures and Its Implication for International Marketing.

Paper i proceeding
Författare Rita Mårtenson
Publicerad i Third Symposium on Cross-Cultural Consumer and Business Studies, Honolulu, December.
Publiceringsår 1990
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen
Språk en
Ämnesord Cross-cultural, international marketing.
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?