Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The Swedishness of Cars i… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The Swedishness of Cars in Sweden: A Study of How Central Values in Swedish Culture Are Expressed in Automobile Advertising

Kapitel i bok
Författare Olle Hagman
Publicerad i The Car and its Environments. The Past, Present and Future of the Motorcar in Europe, Red.: Knut Holtan Sørensen
Sidor 93-114
ISBN 2-87263-138-0
Förlag ECSC
Förlagsort Bryssel
Publiceringsår 1994
Publicerad vid Sociologiska institutionen. Avdelningen för teknik- och vetenskapsstudier
Sidor 93-114
Språk en
Ämnesord Traffic, transport, automobile
Ämneskategorier Övrig annan samhällsvetenskap, Teknik och social förändring, Övrig annan humaniora
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?