Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Self-efficacy as a predic… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Self-efficacy as a predictor of reading instruction: a comparison between Norwegian and Swedish teachers

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Monica Reichenberg
Rune Andreassen
Publicerad i L1-Educational Studies in Language and Literature
Volym 19
Sidor 1-29
ISSN 1567-6617
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Sidor 1-29
Språk en
Länkar https://doi.org/10.17239/L1ESLL-201...
Ämneskategorier Pedagogiskt arbete, Pedagogik, Utbildningsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?