Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Initiating change in educ… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Initiating change in education: A phenomenological inquiry into teachers´ perceptions and experiences

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Ceren Demir-Erdogan
Ali Yildirim
Publicerad i Paper presented at European Conference on Educational Research (ECER), 2019, Hamburg
Förlag European Educational Research Association
Förlagsort Berlin
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för didaktik och pedagogisk profession
Språk en
Länkar https://eera-ecer.de/ecer-programme...
Ämnesord educational change, teacher perceptions, phenomenology
Ämneskategorier Pedagogiskt arbete

Sammanfattning

https://eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/24/contribution/47746/

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?