Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Formal–informal, exclusio… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Formal–informal, exclusion–inclusion: An empirical investigation of Swedish music education

Kapitel i bok
Författare Cecilia Wallerstedt
Publicerad i Schools and Informal Learning in a Knowledge-Based World. J. Calvo de Mora & K. J. Kennedy (Eds.)
Sidor 136-152
ISBN 9780429022616
Förlag Routledge
Förlagsort London
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Sidor 136-152
Språk en
Länkar https://doi.org/10.4324/97804290226...
Ämnesord Music education, informal learning, ensemble play, secondary school
Ämneskategorier Musikpedagogik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?