Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The influential factors i… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The influential factors in crowdfunding success for social entrepreneurs

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Evangelos Bourelos
Publicerad i Coolcrowd annual meeting
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för ekonomi och samhälle, Innovation and Entrepreneurship (IIE)
Institutionen för ekonomi och samhälle
Språk en
Ämneskategorier Ekonomi och näringsliv
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?