Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Encountering algebraic re… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Encountering algebraic reasoning in contemporary classrooms: Epilogue

Kapitel i bok
Författare Roger Säljö
Cecilia Kilhamn
Publicerad i C. Kilhamn & R. Säljö (Eds.), Encountering algebra. A comparative study of classrooms in Finland, Norway, Sweden, and the USA
ISBN 978-3-030-17576-4
Förlag Springer
Förlagsort Cham, Switzerland
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Institutionen för didaktik och pedagogisk profession
Språk en
Ämnesord algebra learning, algebra teaching, mathematics instruction, conceptual learning
Ämneskategorier Lärande, Didaktik, Pedagogik, Utbildningsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?