Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

'30 seconds politcs, 30 y… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

'30 seconds politcs, 30 years too late. Political TV advertising in Swedish election campaigns 2006-2018

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Marie Grusell
Lars Nord
Publicerad i The Central European Journal of Communication, fall Issue
Volym 2019
Nummer/häfte Fall
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Språk en
Ämnesord Advertising, politial communication, Elections
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?