Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Political Communication i… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Political Communication in the 2018 Swedish Election Campaign

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Henrik Oscarsson
Jesper Strömbäck
Publicerad i Statsvetenskaplig Tidsskrift
Volym 121
Nummer/häfte 3
Sidor 319–345
ISSN 0039-0747
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Statsvetenskapliga institutionen
Sidor 319–345
Språk en
Länkar https://journals.lub.lu.se/st/artic...
Ämnesord political communication, election campaigns, media use, media effects, political news journalism, electoral behavior
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap, Statsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?