Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Materiality, Learning, an… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Materiality, Learning, and Cognitive Practices: Artifacts as Instruments of Thinking

Kapitel i bok
Författare Roger Säljö
Publicerad i Cerrato-Pargman, T., & Jahnke, I. (Eds.), Emergent Practices and Material Conditions in Learning and Teaching with Technologies.
Sidor 21-32
ISBN 9783030107635
Förlag Springer-Nature
Förlagsort Cham, Switzerland
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Sidor 21-32
Språk en
Ämnesord Datorstödd undervisning , Barn och datorer , Computer-assisted instruction , Computer managed instruction , Computers and children
Ämneskategorier Lärande, Utbildningsvetenskap, Psykologi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?