Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

MedieSverige 2019… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

MedieSverige 2019

Bok
Författare Ulrika Facht
Jonas Ohlsson
ISBN 978-91-88855-05-3
Förlag Nordicom
Förlagsort Göteborg
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Nordicom (2013-)
Språk sv
Länkar https://www.nordicom.gu.se/sv/publi...
Ämnesord medieutveckling, mediestatistik, medielandskap, medieföretag , reklam , digitalisering, medieanvändning, mediepolitik, mediestruktur
Ämneskategorier Medievetenskap

Sammanfattning

MedieSverige 2019 ger en aktuell och bred översikt över dagens svenska medielandskap. Rapporten belyser utvecklingen på de medieteknologiska och mediepolitiska områdena i Sverige, redovisa utvecklingen på publik- och reklammarknaderna samt beskriver den svenska mediestrukturen. MedieSverige 2019 bygger på ett rikt datamaterial från olika källor. Rapporten riktar sig till studenter, lärare, forskare, journalister, beslutsfattare och alla andra som vill lära sig mer om utvecklingen på den svenska mediemarknaden.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?