Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Scaffolding 5-year-old ch… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Scaffolding 5-year-old children in Japanese kindergarten collaboratively retelling a tale

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Aiko Oshiro
Agneta Pihl
Louise Peterson
Niklas Pramling
Publicerad i International Journal of Early Years Education
Volym 27
Nummer/häfte 1
Sidor 82-94
ISSN 0966-9760
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Sidor 82-94
Språk en
Länkar https://doi.org/10.1080/09669760.20...
Ämnesord Scaffolding; narrating; remembering; understanding; kindergarten
Ämneskategorier Pedagogik, Didaktik, Lärande, Psykologi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?