Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Didactical encounters: a … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Didactical encounters: a topic-based analysis of attempts at shared understanding in eight music classrooms from seven countries

Kapitel i bok
Författare Olle Zanden
Publicerad i Comparing international music lessons on video, red: Wallbaum, C.
Sidor 367–404
ISBN 978-3-487-15633-0
Publiceringsår 2018
Publicerad vid Högskolan för scen och musik
Sidor 367–404
Språk en
Ämnesord Musikundervisning Klassrumsdialog Topikanalys Multimodal analys
Ämneskategorier Musikpedagogik

Sammanfattning

Studie av interaktion mellan lärare och elever i musikklassrum med fokus på grad av gemensamt meningsskapande med hjälp av en modell för multimodal dialogisk topikanalys.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?