Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Market Structure and Inno… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Market Structure and Innovation Policies in Sweden

Kapitel i bok
Författare Nicola Lucchi
Mart Ots
Jonas Ohlsson
Publicerad i Van Kranenburg, Hans (Ed.) Innovation Policies in the European News Media Industry A Comparative Study
Sidor 191-203
ISBN 978-3-319-45204-3
Förlag Springer International Publishing
Förlagsort Cham, Schweiz
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Nordicom (2013-)
Sidor 191-203
Språk en
Länkar doi.org/10.1007/978-3-319-45204-3_1...
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap, Medievetenskap

Sammanfattning

This book explores the importance and the types of media innovation policies formulated and implemented in various European countries. Each country analysis illustrates the evolution and structure of news media markets and media cross-ownership policies in recent years and evaluates how innovation policies stimulate innovative activities in journalism and news media. The main objective of this book is to promote discussion on how innovation policies can help the news media industry to meet development needs and requirements in the future. It will help scholars, politicians and practitioners in the media industry to identify best practices to support innovation in a rapidly changing news media landscape.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?