Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Ad Wars: Digital Challeng… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Ad Wars: Digital Challenges for Ad-Financed News Media in the Nordic Countries

Bok
Författare Jonas Ohlsson
Ulrika Facht
ISBN 978-91-87957-61-1
Förlag Nordicom
Förlagsort Göteborg
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Nordicom (2013-)
Språk en
Länkar www.nordicom.gu.se/sv/publikationer...
Ämnesord Advertising market, digital advertising, the Nordic region, media, journalism, business models
Ämneskategorier Medievetenskap, Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?