Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Enterprising Initiatives … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Enterprising Initiatives in the Experience Economy

Recension
Författare Maarit Jaakkola
Publicerad i MedieKultur. Journal of Media and Communication Research
Volym 33
Nummer/häfte 62
Sidor 134-137
ISSN 1901-9726
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Nordicom (2013-)
Sidor 134-137
Språk en
Länkar https://tidsskrift.dk/mediekultur/a...
Ämneskategorier Företagsekonomi, Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?