Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

[A case report. Thrombocy… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

[A case report. Thrombocytopenia and granulomatous hepatitis caused by quinine].

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare E Horney
C Lagerstedt
Hans Wadenvik
Publicerad i Läkartidningen
Volym 93
Nummer/häfte 5
Sidor 361-4
ISSN 0023-7205
Publiceringsår 1996
Publicerad vid Institutionen för invärtesmedicin, Avdelningen för internmedicin
Sidor 361-4
Språk sv
Länkar www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.f...
Ämnesord Allergens, diagnostic use, Antibodies, analysis, Antimalarials, adverse effects, immunology, Blood Platelets, immunology, Diagnosis, Differential, Drug-Induced Liver Injury, diagnosis, etiology, pathology, Granuloma, chemically induced, pathology, Humans, Liver, pathology, Male, Middle Aged, Quinine, adverse effects, diagnostic use, immunology, Thrombocytopenia, chemically induced, diagnosis
Ämneskategorier Klinisk medicin
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?