Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Conceptualising early chi… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Conceptualising early childhood arts education: The cultivation of synesthetic transduction skills.

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Cecilia Wallerstedt
Niklas Pramling
Publicerad i International Journal of Early Childhood
Volym 44
Nummer/häfte 2
Sidor 127-139
ISSN 0020-7187
Publiceringsår 2012
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Sidor 127-139
Språk en
Ämnesord art education, synaesthesia, multimodality, learning, Vygotsky
Ämneskategorier Pedagogik, Didaktik, Utbildningsvetenskap, Lärande, Musikpedagogik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?