Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Harnessing the creative p… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Harnessing the creative potential among users

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Per Kristensson
Anders Gustafsson
Trevor Archer
Publicerad i JOURNAL OF PRODUCT INNOVATION MANAGEMENT
Volym 21
Nummer/häfte 1
Sidor 4-14
ISSN 0737-6782
Publiceringsår 2004
Publicerad vid Psykologiska institutionen
Sidor 4-14
Språk en
Ämnesord product development, involvement, success, firm
Ämneskategorier Industriell teknik och ekonomi, Psykologi, Ekonomi och näringsliv, Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?tipFriend=true&tipUrl=http%3A%2F%2Fwww.gu.se%2Fforskning%2Fpublikation%2F%3FpublicationId%3D80322&publicationId=80322
Utskriftsdatum: 2019-12-14