Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Institutional Labeling an… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Institutional Labeling and Pupil Careers: Negotiating Identities of Children who Do Not Fit In

Kapitel i bok
Författare Eva Hjörne
Roger Säljö
Publicerad i In T. Cole, H. Daniels & J. Visser (Eds.). Routledge International Companion to Emotional and Behavioural Difficulties
Sidor 40-47
ISBN 978-0-415-58463-0
Förlag Routledge
Förlagsort London
Publiceringsår 2012
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Sidor 40-47
Språk en
Ämnesord Categorization in school, Identity, Special Education, Pupil health team
Ämneskategorier Utbildningsvetenskap, Pedagogik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?tipFriend=true&tipUrl=http%3A%2F%2Fwww.gu.se%2Fforskning%2Fpublikation%2F%3FlanguageId%3D100000%26disableRedirect%3Dtrue%26returnUrl%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.gu.se%252Fenglish%252Fresearch%252Fpublication%252F%253FpublicationId%253D161563%26publicationId%3D161563&languageId=100000&disableRedirect=true&returnUrl=http%3A%2F%2Fwww.gu.se%2Fenglish%2Fresearch%2Fpublication%2F%3FpublicationId%3D161563&publicationId=161563
Utskriftsdatum: 2020-08-09